Onder de vleugels van ISKCON Care

Klachten

Ben je ontevreden of is er iets gebeurd? Bij AURORA.amsterdam streven we er elke dag naar om de best mogelijke zorg en begeleiding te bieden. 

Toch kan het gebeuren dat iets niet loopt zoals gehoopt. Misschien ben je teleurgesteld, zit je ergens mee of heb je een negatieve ervaring. Laat het ons vooral weten. Samen kijken we hoe we de situatie kunnen oplossen én hoe we kunnen verbeteren.

We vinden het enorm belangrijk dat fellows, bewoners en hun families gehoord en gezien worden binnen AURORA.amsterdam, dat opereert onder de vleugels van ISKCON Care. 

Heldere communicatie, transparante informatie en ruimte voor feedback zijn daarin onmisbaar. We plannen daarom momenten in om samen te evalueren hoe het gaat en wat beter kan. Alleen zo kunnen we het verschil blijven maken.

Kijk voor meer inhoudelijke informatie in het klachtenreglement van ISKCON Care, waar AURORA.amsterdam onderdeel van uitmaakt.

Wat kun je doen als je niet tevreden bent? Je kunt jouw ervaring direct delen met de collega’s die betrokken waren. 

Vertel wat je niet prettig vond en wat het met jou deed. Een persoonlijk gesprek helpt vaak om snel samen tot een oplossing te komen. Na zo’n gesprek zorgen we altijd voor een goede terugkoppeling naar alle betrokkenen.

Wil je liever een melding maken op een andere manier? Dan kun je ook een suggestie of klacht indienen via het onderstaande klachtenformulier. 

Zodra we jouw melding ontvangen, verzamelen we informatie over de desbetreffende situatie bij alle betrokkenen. Daarna nemen we weer contact met je op om samen verder te kijken. Vaak kunnen we er samen uitkomen, daar gaan we voor.

Wat als u niet tevreden bent over de afhandeling? Ben je niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kun je jouw klacht voorleggen aan de onafhankelijke klachtencommissie. 

Dit kun je doen door contact op te nemen met de commissie via klachtencommissie@aurora.amsterdam aurora.amsterdam. We blijven naast je staan, bij elke stap die nodig is om samen verder te komen.

Kijk voor meer informatie over de klachtenprocedure en de werkwijze van de onafhankelijke klachtencommissie in het klachtenreglement van ISKCON Care.

Klachtenfunctionaris Heb je hulp nodig bij het indienen of bespreken van jouw klacht? Onze klachtenfunctionaris is er speciaal voor jou. 

De klachtenfunctionaris helpt je om jouw klacht helder te formuleren, geeft uitleg over je rechten en kan intern bemiddelen om samen een oplossing te vinden. Neem contact op met de klachtenfunctionaris via klachtenfunctionaris@aurora.amsterdam.

Geschillencommissie Bij AURORA.amsterdam geloven we in openheid, vertrouwen en samen tot een oplossing komen. 

We doen er dan ook alles aan om eventuele klachten zorgvuldig met jou te bespreken én op te lossen. Lukt dat onverhoopt niet? Dan heb je altijd het recht om jouw klacht of het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie Geestelijke Gezondheidszorg.

ISKCON Care, waaronder AURORA.amsterdam valt, is bij de Geschillencommissie aangesloten, omdat we klachten erg serieus nemen.